Facebook
Newsletter

Aktualne promocje

Zobacz nasze aktualne promocje czytaj więcej



Instruktorzy Fitness

Asia Gurba z zawodu technik ekonomista. Swoją przygodę z fitnessem rozpoczęła w 2003 roku, kiedy to pierwszy raz pojechała na szkolenie do INKA SZYMANSKI FITNESS SCHOOL. Poza szkoleniami basic: shape & stability, step & floor brała udział w licznych warsztatach na których doskonaliła swoje umiejętności. W tym samym czasie zdobyła uprawnienia państwowe i zaczęła współpracę z klubami fitness prowadząc zajęcia: step, aerobik, TBC, stretching z elementami pilates i jogi, active walk. Na zajęciach wymagająca jak również niezapominająca, że fitness to sposób na oderwanie się od szarej codzienności i dobra zabawa. Otwarta do ludzi bo od nich czerpie siłę. Gdy ma wszystkiego dość, ucieka w górki bo tam ładuje baterie :)

 

 

Agnieszka Habdas - z wykształcenia biomasażystka, z pasji instruktorka fitness, nauczycielka pilates oraz hatha jogi. Ukończyła następujące szkolenia: Aerial Yoga, Yoga - Healthy Back Bend, Yoga - Hand Stands, Organic Flow, Bootcamp, Complete Areobic Dance & Floor, Functional Step & Floor, Pump, Healthy Spine, Fly Fitness, Pilates ABC, Pilates for Beginnes and Advanced Pilates Matwork 1&2, Pilates for Heroes, Aktywna mama w ciąży. W naszym klubie odpowiedzialna za treningi mentalne takie jak joga, pilates, zdrowy kręgosłup i streatching. Uczestniczka licznych konwencji i maratonów fitness. Obecnie kontynuuje naukę w Szkole Zdrowego Kręgosłupa w Szkole Profi Fitness i przygotowuje się do zaawansowanego kursu pilates w Szkole Euro Fitness. Zajęcia Agnieszki mają na celu przede wszytskim zwiększać mobilność w wielu płaszczyznach oraz przywracać balans w ciele. Uczestnicy uczą się prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń, stabilizacji dolnego odninka kręgosłupa, mobilizacji miednicy i angażowania mięśni głębokich. Każde ćwiczenia prezentowane są w różnych wariantach dla różnych poziomów zaawansowania. Agnieszka zajmuje się również indywidualną korekcją wad postawy i profilaktyką bóli kręgosłupa. Personalnie pracuje z pacjentami z jednostkami chorobowymi oraz kobietami w ciąży. Organizuje wykłady Szkoły Zdrowego Kręgosłupa w Naszym Klubie, a także imprezy taneczne i zabawy dla dzieci. Jej największą pasją jest trening wykorzystujący szarfę (aerial yoga & fly fitness). W przyszłości planuje praktykę i Indiach. Jej motto: "Rozwój to nieustanna praca nad sobą przez całe życie"

 

Alicja Szczypka - z wykształcenia pedagog, z pasji i zamiłowania do sportu oraz zdrowego trybu życia - instruktor fitness. Pasjonatka sportów dynamicznych, przede wszystkim biegania. Jej motto życiowe brzmi :"rób to co kochasz". Absolwentka elitarnej szkoły Euro Fitness Shool. Ukończyła następujące szkolenia: Total Body Conditioning, Aerobic&Step licence B, Pilates Matwork Basic, Aero&Workout Ball, Tabata Interval trening, Step next level, DeepWork TEB, Dietetyka. Na zajęciach u Alicji najważniejsza jest pozytywna energia. Jej celem jest zmotywowanie do regularnej aktywności, poprawa kondycji, mobilości i ogólnego zdrowia. Podczas zajęć daje z siebie wszystko, jeśli trafisz na zajęcia do Alicji to  przekonasz się, że tutaj nie ma taryfy ulgowej, gdyż jak sama mówi, granice nie istnieją, a sport jest lekarstwem na wszystko.

 

Patrycja Wieja - Patrycja Wieja Absolwentka Wychowania Fizycznego z nutą szaleństwa sportowego. Instruktorka Fitness, która trenowała siatkówkę Zwyciężczyni I edycji Projekt Lady, tancerka i pasjonatka. Zawsze zaangażowana w swoją działalnosc. Jej mentorskie treningi to przede wszystkim 100% profesjonalizmu, radość dla uczestniczek i pasja, a atrakcyjne zajęcia zarażają każdego zamiłowaniem do sportu. Konwencje instruktorskie to dla Patrycji wzmacnianie treningów i rozwój, efektem czego zawsze powinno być szczęście kursantek. Motto: "Wiara we własne możliwości jest motorem do większej aktywności w każdej dziedzinie.

 

 

 

 Trenerzy personalni

Puchaa

Karolina Puchała - Cześć! Jestem Karolina, pasjonatka trójboju siłowego. Moja przygoda z siłownią zaczęła się trzy lata temu. Zdezorientowana stawiałam pierwsze kroki na sali, zagubiona wśród tony sprzętu i wielu podejść dotyczących ćwiczeń. Obecnie jestem trenerką z dwu letnim stażem, na mojej drodze stanęło już wielupodopiecznych mających różne cele treningowe: poprawa sylwetki, przygotowanie motoryczne pod sporty drużynowe i indywidualne czy trening rehabilitacyjny mający na celu naprawę słabych ogniw. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie i z zachowaniem zdrowego rozsądku. Jako trener wyznaje zasade, iż najpierw należy zadbać o odpowiednią ruchomość, a dopiero później można realizować szczegółowe cele sylwetkowe.Plany treningowe opieram na podstawie badań strukturalnych, które polegaja na zweryfikowaniu aktualnego stanu zdrowia pod kątem mięśni i stawów.Podczas treningu korzystam głównie z hantli, kettli oraz sztang. Zwracam dużą uwagę na Twój stanzdrowia, co przekłada się na odpowiednie programowanie Twojego planu treningowego.Korzyści trenowania pod moim okiem:
· Wyleczysz dolegliwości (m.in: wady postawy, bóle kręgosłupa oraz wszelkie mało inwazyjnekontuzje)
· Osiągniesz wymarzoną figurę (plan redukcyjny lub zwiększający masę mięśniową)
· Poprawisz technikę ćwiczeń siłowych.
W treningu siłowym dobiorę odpowiednie ćwiczenia akcesoryjne zwiększające sprawność lub wyniki. Jestem tutaj dla Ciebie, ze mną nie zmarnujesz czasu treningowego na pogaduszki podczas marszu na bieżni. Wykorzystam ten czas maksymalnie, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twoich celów zdrowotnych oraz sylwetkowych. Jeżeli nie wiesz jak zacząć zapraszam na darmowe konsultacje wkażdy poniedziałek, środę oraz piątek 16-20. Obowiązują zapisy na dolnej recepcji klubu.